loading

ساختمان‌های تجاری و خدماتی

بسیار معمول است که در محیط‌های شهری و روستایی و در امتداد راه‌ها نیاز به ساخت ساختمان‌های تجاری و خدماتی وجود داشته باشد، این‌گونه ساختمان‌ها می‌توانند موقت یا دائمی بوده و در ابعاد و متراژهای مختلف مدنظر باشند.

کاربری این بناها به‌عنوان فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، رستوران و تالار پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی و … است.

سیستم سازه سبک فولادی ال‌اس‌اف برای ساخت این نوع از ساختمان‌ها که به‌صورت معمول یک یا دوطبقه هستند انتخابی کارآمد در جهت کاهش هزینه، صرف زمان و انرژی کمتر، بهره‌برداری سریع و بازدهی عالی خواهد بود.

رشد سریع صنعت توریسم و اهمیت آن در اقتصاد کشور، تقویت زیرساخت‌های موردنیاز این صنعت را دوچندان کرده. متأسفانه علی‌رغم ظرفیت بسیار بالای تمام پهنه کشور ما در جاذبه‌های گردشگری، زیرساخت‌های مناسب این بخش مانند:

  1. مراکز اقامتی (اعم از هتل‌ها و هاستل‌ها، مهمان‌پذیرها و سوئیت‌های اجاره‌ای)
  2. ساختمان‌های بهداشتی مانند سرویس‌های بهداشتی، رختکن و دوش آب شیرین در سواحل
  3. فروشگاه‌ها و بازارچه‌های فروش محصولات بومی و صنایع‌دستی
  4. کمپ سایت‌ها و محوطه‌های برپایی چادر

همچنان با کمبودهای جدی مواجه است.

به‌کارگیری سیستم ساختمانی LGS با توجه به تمام ویژگی‌هایی که ازلحاظ سرعت اجرا و هزینه دارد می‌تواند به‌سرعت این خلأ را جبران کرده و موجب رونق صنعت گردشگری در نقاط دورافتاده‌تر کشور گردد.

گسترش سریع شهرها و افزایش زمانی که شهروندان در خیابان‌ها و فضاهای عمومی صرف می‌کنند، نیاز به سرویس‌های بهداشتی عمومی را دوچندان کرده.

در حال حاضر در بیشتر شهرها و کلان‌شهرهای کشور تعداد سرویس‌های بهداشتی در دسترس و 24 ساعته بسیار کمتر از استاندارهای جهانی است.

متولی ساخت این‌گونه اماکن شهرداری‌ها، متولیان مراکز گردشگری و مذهبی و حتی نهادهای خیریه و خیرین هستند.

استفاده از سازه ال‌‎اس‌اف در ساخت اسکلت این بناها به دلیل سرعت دررسیدن به بهره‌برداری؛ کاهش هزینه‌ها و ساده شدن عملیات تکمیل و اجرای تأسیسات موردنیاز، بسیار گره‌گشا و مؤثر است. درعین‌حال این سیستم مقاومت بسیار خوبی در شرایط ویژه بهره‌برداری مکرر و متوالی این‌گونه اماکن پراستفاده عمومی را داراست.

      09369398365homeفروشگاه